مقاله خبر وتبلیغات درامد زایی
مقاله خبر وتبلیغات درامد زایی

مقاله خبر وتبلیغات درامد زایی


از مدرک تحصیلی منوچهر متکی تا يك ناگفته عجيب درباره دولت!

 
عالیجناب گاف نقشه افراطیون برای هاشمی را لو داد،خدای نکرده قائل به شیوه قذافی که نیستید؟!،احمدی‌نژاد می‌دانست هاشمی کاندیدا می شود،وزیر معزول در مجلس مسئولیت گرفت،رد صلاحيت‌ها به معناي آن نيست كه نامزدي تابع ولايت نيست،رفسنجاني برنامه ما را برای تحريم انتخابات به هم زد،، تأييد 8 داوطلب رياست جمهوري،وزیر معزول در مجلس مسئولیت گرفت،از مهمترین اخبار ویژه روزنامه های امروز هستند.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  اخبار ویژه روزنامه های امروز را می توانید در اینجا بخوانید.   

*کیهان:

    
عالیجناب گاف نقشه افراطیون برای هاشمی را لو داد

اکبر گنجی می‌گوید مایل است عالیجناب سرخپوش تبدیل به عالیجناب سبزپوش شود و این شدنی است.وی مهره اجیر شده احزاب تندرو در دوره اصلاحات برای ترور شخصیت هاشمی با استفاده از عنوان عالیجناب سرخپوش قتل‌های زنجیره‌ای (سال 77 و 78) بود.

او اکنون ضمن تحلیلی در وب‌سایت رادیو زمانه می‌نویسد: انتخابات فرصتی برای تبدیل عالیجناب سرخپوش به عالیجناب سبزپوش است. هاشمی در ساختن وضعیت فعلی نقش اساسی داشته و یکی از ارکان بوده است. هاشمی دهه 70، هاشمی دهه 60 نیست و هاشمی دهه 80 هم هاشمی دهه 70 نیست. او رفته رفته به حاشیه رانده شده است. انتخابات 92 هاشمی، انتخابات 88 موسوی است.

وی خواستار ساختن دو قطبی علیه حاکمیت جمهوری اسلامی و استفاده از هاشمی در این فضا شده و می‌نویسد: اگر این دو قطبی ساخته شود، هاشمی به طور طبیعی به درون آن رانده خواهد شد. در آن صورت باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند. در جبهه حاکمیت یا مخالفان قرار گیرد. انتخابات 88، موسوی پیشین را موسوی سبزپوش کرد.

انتخابات 92 نیز ممکن است هاشمی پیشین را سبزپوش کند. او اگر نخواهد گفتار و رفتارش را سبز کند، بازی را کاملاً باخته است. در این شرایط، مخالفان نیز باید بکوشند تا «عالیجناب سرخپوش» را به موسوی / کروبی دیگری، یعنی «عالیجناب سبزپوش» تبدیل کنند.

گنجی که در لو دادن برخی سناریوها مهارت دارد، با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند در قالب یک سناریو لغو تحریم‌ها را به تغییر رژیم در ایران مشروط کنند، مجدداً به ضرورت قربانی کردن هاشمی پرداخته و نوشت: هاشمی رفسنجانی [برای سبزها] بهانه‌ای بیش نیست. اگر بتوان او را به عالیجناب سبزپوش تبدیل کرد، گامی به پیش است. اگر چه ممکن است هزینه آن سرنوشتی چون سرنوشت منتظری، موسوی و کروبی باشد.

کیهان پیش از این بارها تصریح کرده که افراطیون مدعیان اصلاح‌طلبی 12 سال پس از انتقام سختی که از هاشمی گرفتند، مجدداً درصدد تسویه حساب با هاشمی هستند اما با این تفاوت که این بار با ژست منافقانه حمایت از هاشمی می‌خواهند او را قربانی مطامع خود کنند و هاشمی را درگیر بازی دو سر باخت سازند.

نقش انگلیس و آمریکا در تحولات جهانی رنگ باخته است

«اثرگذاری آمریکا و انگلیس در تحولات جهانی کاهش یافته است».
پایگاه اینترنتی دویچه وله ضمن انتشار این تحلیل خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس کماکان به جای اقدام نظامی، به مذاکره جهت حل بحران در سوریه ادامه می‌دهند اما مذاکرات آنان در واشنگتن، کاهش تأثیر اتحاد این دو کشور را در صحنه جهانی برجسته‌تر کرده است.

این گزارش می‌افزاید: حدود 10 سال پیش، تونی‌بلر و جرج بوش، رهبران قبلی انگلیس و آمریکا در کاخ سفید مقابل خبرنگاران ظاهر شدند تا از تصمیم خود برای تهاجم به عراق و از جنگی سخن بگویند که قرار بود کوتاه و موفقیت‌آمیز باشد. با این حال این جنگ حدود 10 سال بطول انجامید و امروزه جهان همچنان با پیامدهای آن روبروست.

دویچه‌وله می‌نویسد: ملاقات اخیر نخست‌وزیر انگلیس و رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن، بیش از اندازه با تأنی همراه بود. به اعتقاد «هیتر کونلی» عضو مرکز تحقیقاتی «مطالعات استراتژیک و بین‌المللی» واشنگتن، این خودداری آمریکا و انگلیس، پیامد یک دهه جنگ است. واضح است که این امر ناشی از خستگی درگیری بین‌المللی 12 ساله این دو کشور در عراق و افغانستان است.

هیچ نشانی از اقدام از جانب واشنگتن یا لندن نبوده و هیچ صحبت رسمی در مورد منطقه ممنوعه پروازی آنگونه که برخی سیاستمداران در آمریکا خواستارش بودند،‌نیست.«کونلی» می‌گوید دلایل زیادی برای دیدگاه‌های مشابه و قوی آمریکا و انگلیس در مورد اقتصاد وجود دارد اما به هنگام تأثیرگذاردن بر سیاست اقتصادی اروپا، مشاهده می‌کنیم که انگلیس تأثیر چندانی در این حوزه ندارد.دویچه‌وله در پایان می‌نویسد: به رغم زمینه‌های مشترک بین اوباما و کامرون، نشست اخیر آنان در واشنگتن تأثیر چندانی بر صحنه جهانی نخواهد داشت.

انتخابات در ایران رقابتی‌جذاب و غیر قابل‌ پیش‌بینی است

یک اندیشکده آمریکایی اعلام کرد انتخابات در ایران همچنان رقابتی، جذاب و غیرقابل پیش‌بینی است.
سوزان مالونی تحلیلگر ارشد موسسه بروکینگز دراین‌باره نوشت: چهره‌های متفاوتی برای نامزدی ثبت‌نام کرده‌اند. توجه تحلیلگران غربی به انتخابات ایران موضوع جالبی است و نشان می‌دهد که سیاست در ایران همچنان رقابتی و جذاب است. به گزارش ایرنا، در این مقاله نوشته «سوزان مالونی» عضو ارشد بروکینگز آمده است: رقابت برای انتخاب جانشین احمدی‌نژاد هفته گذشته با ثبت‌نام نامزد‌ها آغاز شد و این در حالی است که مبارزات انتخاباتی نشان از یک رقابت خیره‌کننده دارد.

در این تحلیل خاطرنشان شده است: تقریبا ناممکن است که پیش‌بینی کنیم نامزدهای نهایی چه کسانی خواهند بود چه برسد به اینکه پیش‌بینی کنیم چه کسی در انتخابات پیروز می‌شود. با این حال آنچه مشخص است اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، زنگ آغاز یک نقطه عطف تاریخی دیگر در مسیر تکاملی توأم با تلاطم حکومت دینی- انقلابی است.

مالونی با استقبال از نامزدی هاشمی و عملگرا خواندن وی می‌نویسد: با این حال وی با موانع بزرگی رو به رو است؛ موانعی که بسیاری از ناظران را قانع کرده بود که اشارات اخیر او درباره رقابت انتخاباتی تنها یک شوخی است. مهمتر از همه سن او است که تقریبا 79 ساله است که این امر علاوه بر اینکه پرسش‌هایی درباره توانایی او مطرح می‌کند ممکن است مبارزه انتخاباتی او را در کشوری با جمعیت جوان مخدوش سازد.

وی می‌افزاید: مساله مشکل‌سازتر این واقعیت ناخوشایند است که به نظر می‌رسد او در میان رسانه‌های غربی بیش از ایران دارای یک پایگاه رای احساساتی است. در میان تشکیلات ایران، رفسنجانی بطور گسترده به عنوان فردی دارای [...]و از حیث ایدئولوژیک غیرقابل اعتماد نگریسته می‌شود. مردم نیز در انتخابات مجلس در سال 2000 به او رای ندادند و در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2007 نیز به احمدی‌نژاد رای دادند.

وی سپس با اشاره به غلط بودن تحلیل‌های آمریکایی‌ها درباره ادعای نظامی بودن فضای انتخابات نوشت: 4سال پیش هیلاری کلینتون وزیروقت امورخارجه و بسیاری از محققان پیش‌بینی کردند که ایران در حال تبدیل شدن به یک دیکتاتوری نظامی است. اما اکنون بسیاری از این پیش‌بینی‌ها کنار رفته‌اند. اجازه دهید روشن صحبت کنیم. همانطور که مانورهای ابتدایی رقابت انتخاباتی 2013 نشان می‌دهد، سیاست در ایران همچنان رقابتی، غیرقابل پیش‌بینی و جذاب است.

خدای نکرده قائل به شیوه قذافی که نیستید؟!

حسن روحانی ضمن ابراز تمایل به مذاکره با آمریکا گفت: آمریکا کدخدای ده است و بستن با کدخدا راحت‌تر است!
وی که در دانشگاه صنعتی شریف سخن می‌گفت، درباره مذاکره با آمریکا گفت: هنر این است که ما تهدید را به آسیب و آسیب را به فرصت تبدیل کنیم از این رو مذاکره با آمریکا امکان‌پذیر و شدنی است اما سخت است هر چند بنده معتقدم مذاکره با آمریکا راحت‌تر از مذاکره با اروپاست چرا که اروپایی‌ها به دنبال آقا اجازه از آمریکا هستند. از این رو دولت آینده باید بتواند رابطه ایران و آمریکا را از حالت تخاصم به مرحله تنش که یک مرحله پایین‌تر است برساند.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت‌تر است و حالا که رهبر انقلاب در سخنان اول فروردین امسال راه مذاکره را باز گذاشتند دولت بعد با رعایت خطوط قرمز می‌تواند این رابطه را برقرار کند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره نامزدی هاشمی گفت: آقای هاشمی تا روزهای آخر قاطعانه به بنده گفت که کاندیدا نمی‌شود اما دلایلی پیش آمد که ایشان نامزد شد؛ آقای هاشمی به بنده گفت که ساعت 3 بعدازظهر روز آخر ثبت‌نام‌ها به تصمیم برای ثبت‌نام رسیده است.

وی تاکید کرد: هاشمی و بنده کاندیدا هستیم و با هماهنگی این مسیر را ادامه می‌دهیم اما در روز رای و در 24 خرداد یک نفر از ما در لیست رای قرار خواهد گرفت(!)اظهارات حسن روحانی در زمینه مذاکره با آمریکا که تحریف صریح مواضع مقام معظم رهبری و حاکی از ساده‌دلی در قضاوت نسبت به آمریکاست، در حالی عنوان می‌شود که وزارت خارجه دولت اصلاحات - مقارن با تصدی شورای عالی امنیت ملی از سوی حسن روحانی- برخی مکاتبات را برای انجام مذاکره با آمریکا صورت داد اما با موضع متکبرانه و تحقیرآمیز طرف آمریکایی روبرو شد.

از سوی دیگر با عنایت به اینکه همچنان لابی ایپک به واسطه کنگره بر سیاست‌های دولت آمریکا درباره ایران نظارت فائقه دارد، بنابراین به سیاق اظهارات آقای حسن روحانی لابد باید گفت که باید دم صهیونیست‌ها را دید؛ از سوی دیگر جنس خوش‌بینی‌های امثال روحانی در مذاکرات هسته‌ای باعث دو سال و نیم تعطیلی مطلق فعالیت‌های هسته‌ای ایران در ازای هیچ شد و اگر درایت و مقاومت رهبر معظم انقلاب و ملت ایران نبود احتمالا برخی حضرات به شیوه معمر قذافی دم آمریکا و انگلیس را کامل می‌دیدند و تمام تأسیسات و تجهیزات هسته‌ای را بار کشتی‌ها می‌زدند و به سمت غرب‌ ترانزیت می‌کردند!

و نهایتا قابل ذکر است که آقای حسن روحانی فعلا نمی‌تواند چالش نامزدی خود با هاشمی را حل کند و به سادگی آب خوردن از طرف وی دور می‌خورد و در فضای انتخابات معلق می‌ماند. با این وصف چگونه می‌تواند مسائلی به مراتب بزرگ‌تر و پیچیده‌تر را با آمریکا و غرب حل کند؟

جسارت عبور از حاکمیت دینی شرط بی‌بی‌سی برای هاشمی!

محافل مخالف جمهوری اسلامی بر سر حمایت از هاشمی در انتخابات درگیر اختلاف‌نظر هستند. برخی از آنها می‌گویند این حمایت را باید به رادیکال شدن مواضع هاشمی در برابر نظام مشروط کرد و او را وادار به تندروی نمود. این همان مشیی است که محافل ضدانقلاب در مدیریت موسوی و کروبی به سمت تبدیل به پیاده‌نظام جنگ نیابتی آمریکا و اسرائیل در پیش گرفتند.

وب‌سایت شبکه دولتی انگلیس در این باره، شق خوش‌بینانه آمدن هاشمی را قرار گرفتن در عرض حاکمیت و مطالبه تغییر قانون اساسی عنوان کرده و می‌نویسد: پیش‌فرض ما در این تحلیل، وجود درک واقعی در ذهن هاشمی از خواسته رای‌دهنده‌ها به اوست. آنها توقع دارند او جسارتی مانند احمدی‌نژاد در هموار کردن مسیر قانونی[!؟] برای گذر از حاکمیت دینی داشته باشد. امیدواریم او به گونه‌ای بیاید که هاشمی قبل از سال 76 فقط در اوراق تاریخی همان سالها مرور شود.

پایگاه اینترنتی روزنت نیز در تحلیلی نوشت: ایستادگی موسوی و کروبی مقابل حاکمیت مطلوب‌تر از مشی خاتمی و هاشمی بود. راهبرد موسوی و کروبی استراتژیک بود اما در سطح تاکتیکی اشتراک چشمگیری میان سبزها و هاشمی و خاتمی وجود دارد. باید بر همان استراتژی موسوی و کروبی تاکید کرد اما همکاری تاکتیکی با هاشمی را منتفی نکرد. هاشمی منجی و قهرمان نیست.

 جنبش سبز نباید در هاشمی ادغام شود و باید تمایز آن روشن باشد ولی باید از تقابل و رویارویی با وی نیز اجتناب کرد. کاستن آرای او اشتباه است منتها باید معلوم شود که هاشمی نماینده جنبش سبز نیست. تمایز باعث می‌شود تبعات شکست احتمالی او متوجه جنبش سبز نگردد اما پیروزی احتمالی او امر مثبتی است. در واقع هر قدر او در موضع نقد حاکمیت جلوتر برود یا نتیجه موضع‌گیری‌ها و اعمال او در ایام رقابت انتخابات باعث محدود شدن حوزه نفوذ و قدرت نهاد ولایت فقیه شود، باید همگرایی تاکتیکی سبزها با وی نیز گسترش یابد.

در همین حال پایگاه اینترنتی حلقه لندن (جرس) از هاشمی خواست تا شعار خود را «انتخابات آزاد» قرار دهد و افزود: مهمترین گره، انتخابات آزاد است که صرف‌نظر از نتیجه، حضور هاشمی می‌تواند فرصتی برای طرح مجدد این مطالبه باشد. به عبارتی دیگر انتخابات آزاد، مطالبه تاریخی است که هاشمی خود چندی پیش آن را به کار برد و امروز می‌تواند به شعار انتخاباتی وی تبدیل شود.

از سوی دیگر جمشید اسدی در سایت گویانیوز و در مطلبی تحت عنوان «رفسنجانی و شور انتخابات! کدام انتخابات؟» خاطرنشان کرد: رفسنجانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد و شور تازه‌ای در دل اپوزیسیون مصلحت‌اندیش انداخت! از خوش‌آمد به رفسنجانی گرفته تا شتاب برای پشتیبانی از او. اپوزیسیون شتابان و مصلحت‌اندیش، حتی بدون آن که بداند رفسنجانی چه برنامه‌ای دارد تصمیم خود را برای پیروی از وی گرفت.

وی می‌افزاید: جای شگفتی نیست! نگاهی با پیشینه‌ای دراز در اپوزیسیون هیچ سیاستی را برنمی‌تابد جز چشم بستن به بازی‌های درون حاکمیت و دل بستن به جناحی علیه جناح دیگر. به باور ما اما می‌بایستی گزینه آزادی و دموکراسی را دست کم در سپهر اندیشه فرا کشید و بالا دست کرد. استفاده بخردانه از فرصتی در دل نظام به معنای چشم‌پوشی از فرصت‌سازی برای دموکراسی راستین نیست.

اسدی می‌نویسد: تنها در پرتو تعریف و منشور روشنی از دموکراسی و انتخابات راستین است که می‌توان آمدن این یا آن نامزد انتخاباتی- رفسنجانی یا مشایی- را سنجید و واکنش نشان داد. جانمایه استراتژی انتخابات آزاد از قانون اساسی جمهوری اسلامی فراتر می‌رود.

*تهران امروز:

مدرک منوچهر متکی چیست؟

پارسینه ‌نوشت، منوچهر متکی كه آخرين سمت اش وزارت امورخارجه در دولت های نهم و دهم است، مدرکی تحت عنوان دکترا را به دست نیاورده و دیپلم علوم طبیعی دارد.سوابق ثبت شده از این کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در سازمان بازنشستگی کشوری در تاریخ 23 اسفند 89 گویای این حقیقت است. بر اساس این سند متکی گروه یا رتبه علمی خاصی ندارد و آخرین مدرک تحصیلی وی، دیپلم علوم طبیعی است. او مجموعا 35 سال و 12 روز خدمت کرده است. منوچهر متکی با مدرک دیپلم طبیعی با پایه حقوقی «وزیر» بازنشسته شده است.

احمدی‌نژاد می‌دانست هاشمی کاندیدا می شود

معاون سیاسی دفتر احمدی نژاد طی یادداشتی در روزنامه دولت، عباراتی را به محمود احمدی نژاد منسوب کرد که با توجه به انتشار آن در روزنامه دولت، می توان این سخنان را صحیح و قطعی دانست. محمد‌جعفر بهداد با طرح اين ادعا که احمدی نژاد از دو سال پیش می‌دانست هاشمی کاندیدا می شود، دو نقل قول از رئیس جمهور مطرح کرد؛ اول اينكه ،این بیچاره‌ها نمی‌دانند چه سرنوشتی در انتظار کشور است.او در نقل دومين جمله از رئيس جمهور بيان مي كند: همین ماها که متهم به مخالفت با رهبری هستیم، آخرش باید از ولایت و رهبری دفاع کنیم.

يك ناگفته عجيب درباره دولت

روح‌الله احمدزاده ‌کرمانی نامزد رياست جمهوري در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: در این دولت برخی‌ها می‌خواستند با رمل و اسطرلاب کشور را اداره ‌کنند. وي افزود: هر دفعه می‌گویند از آسمان برای ما خبر رسید. حتی یک بار گفتند از آسمان خبر رسیده که فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا (ع) در کربلا بوده و بعد آن مسئول را عزل کردند. اینگونه کشور را اداره می‌کنند!

تحویل پرونده اي به دستگاه نظارتی

مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌وگو با خانه ملت درباره ورود کمیسیون اصل نود برای رسیدگی به پرونده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جز پرونده مشایی، مورد دیگری از نامزدهای ریاست جمهوری در کمیسیون اصل نود مطرح نشده است.وي افزود: پرونده مشایی در کمیسیون اصل نود تمام شده و گزارش نهایی آن به مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط از‌جمله شورای نگهبان برای اعمال نظارت قانونی ارسال شده است.پرونده مشایی به دلیل شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی در کمیسیون اصل نود مفتوح بود.

وزیر معزول در مجلس مسئولیت گرفت

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس طي حکمی دکتر مرضیه وحید دستجردی را به عنوان مشاور رئیس و رئیس شورای راهبردی حوزه سلامت و رفاه این مرکز منصوب کرد.به گزارش مشرق ، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در حکمی مرضیه وحید دستجردی را به عنوان مشاور رئیس و رئیس شورای راهبردی حوزه سلامت و رفاه این مرکز منصوب کرد.

رد صلاحيت‌ها به معناي آن نيست كه نامزدي تابع ولايت نيست


حجت‌الاسلام سيدمحمد غروي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفت‌وگو با خبرآنلاين، با اشاره به تعدد و تكثر نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري و مسئوليت شوراي نگهبان در تاييد صلاحيت اين افراد، گفت: شوراي نگهبان شاخص‌هايي براي بررسي رجل سياسي - مذهبي بودن كانديداها دارد. ظاهرا اخيرا هم مجلس طرحي را آماده كرده بود و شوراي نگهبان خودش روي آن كار كرده و سازوكار مناسب‌تري را هم در نظر گرفته است.وي با تاكيد بر اينكه رد صلاحيت كانديداها نبايد غيرعادي تلقي شود، گفت: رد صلاحيت‌ها به معناي آن نيست كه خدايي ناكرده فردي انقلابي يا تابع ولايت نيست يا از نظر تعهد ديني يا مديريتي مشكل دارد.

 بحث اين است كه رئيس‌جمهور بايد كسي باشد كه هركسي پرونده كاري و اجرايي او را در نظام ديده لااقل بگويند اين فرد كف خصوصيات رئيس‌جمهور شدن را دارد و مي‌تواند رئيس‌جمهور شده و نقش ايفا كند، ولو اينكه اصلح نباشد ولي در حد صالح بايد باشد.اين چهره سياسي اصولگرا با تاكيد براينكه كساني كه در اين حد و حدود نباشند نبايد مورد تاييد شوراي نگهبان قرار گيرند، گفت: ممكن است كانديداها شاخص‌هاي مثبتي داشته باشند. براي مثال يك استاد دانشگاه يا مسئول اجرايي يك اداره يا...باشند.

 اما اينها وظايفي است كه اعمال مديريت وسيع و كلاني را احتياج نداشته است. طبيعتا اين دسته از افراد نبايد در دايره تاييد صلاحيت‌هاي شورا قرار گيرند.غروي در ادامه با بيان اينكه نمي‌توان پيش‌بيني كرد كه خروجي شوراي نگهبان تاييد صلاحيت گسترده باشد يا نه؟، گفت: با اين وجود حدس ما و ديگران اين است كه با توجه به اين شاخص‌ها، رئيس‌جمهور بايد فردي باشد كه ظرفيت اداره كشور را داشته باشد. از بين كانديداهاي موجود تقريبا بين 8 تا 10 نفر تاييد صلاحيت مي‌شوند.

 تجارب گذشته هم اين را نشان مي‌دهد. بنابراين اينگونه نيست كه 50 نفر تاييد شوند كه مردم را در انتخاب دچار دشواري كنند.وي ادامه داد: اين تعداد فعلي كانديداها طبيعتا بايد تقليل پيدا كند. فارغ از اينكه برخي از اين افراد يا به نفع يكديگر كنار مي‌كشند - چون مي‌بينند در نظر‌سنجي‌ها رتبه بالايي ندارند- يا برخي از آنها هر‌چقدر هم تلاش بكنند راي‌آور نيستند.

جریان انحراف پس از ردصلاحیت مشایی از هاشمی حمایت می‌کند!

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو، این انتخابات را «دو‌قطبی» خواند و تأکید کرد که یک قطب این انتخابات اصولگرایان و قطب دیگر آن انحراف و فتنه به صورت مشترک هستند.

وی از هاشمی رفسنجانی به عنوان «وسیله تجمیع دو جریان فتنه و انحراف» یاد کرد و افزود: فتنه و انحراف در ظاهر اینگونه تبلیغ می‌کنند که انتخابات دو قطبی بین دولت و اصلاحات با محوریت هاشمی است‌ ولی در واقع خلاف این است و آنها می‌خواهند اینطور القاء کنند که هاشمی و احمدی‌نژاد همان چالش سال 84 را دارند و به این وسیله قصد دارند نیروهای خودشان را به صحنه بکشند ولی با توجه به اینکه از جریان انحرافی کسی در صحنه نمی‌ماند و مشايی تایید صلاحیت نمی‌شود، جریان طرفدار انحراف به سراغ نظام اسلامی و انقلاب و اصولگرایان نخواهد آمد و به سمت هاشمی سوق داده می‌شود.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه سبد رأی هاشمی رفسنجانی و رحیم‌مشایی را «یکسان» دانست و در عین حال تصریح کرد که سبد آرای این دو تفاوت بسیار کمی دارد اما با خروج مشایی از صحنه انتخابات، فتنه و انحراف با هم تجمیع می‌شوند چراکه تناسب و سنخیت آنها بیش از سایر گروه‌هاست. ذوالنور با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی که دولت خود را بهترین دولت می‌داند، خاطرنشان کرد: هیچ بقالی نمی‌گوید ماست من ترش است، جوجه‌تیغی نیز بچه‌ خودش را نرم و لطیف می‌داند.



رفسنجاني برنامه ما را برای تحريم انتخابات به هم زد

يكي از رسانه‌هاي مجازي وابسته به اصولگرايان خبر داد صداي آمريكا گفته است آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با ثبت نام براي شركت در رقابت انتخابات رياست جمهوري برنامه ما كه مي‌خواستيم اين انتخابات را تحريم كنيم تا بي‌رونق شود را به هم زد. اين راديو افزود: "ما الآن بايد درباره تحريم انتخابات صحبت مي‌كرديم ولي آمدن آقاي هاشمي رفسنجاني بساط تحريم ما را بي‌اثر كرد.

" ثبت نام آيت‌الله هاشمي رفسنجاني شور و شوق فراواني در اقشار مختلف مردم براي حضور در پاي صندوق‌هاي رأي ايجاد كرده بطوري كه صاحب نظران معتقدند حضور آقاي هاشمي به شكل گيري حماسه سياسي مورد نظر رهبر معظم انقلاب كمك شاياني خواهد كرد.

 تأييد 8 داوطلب رياست جمهوري

صبح ديروز بعضي رسانه‌هاي مجازي و خبرگزاري‌ها از تأييد 8 داوطلب رياست جمهوري توسط شوراي نگهبان خبر دادند و در اين زمينه كه تصميم اين شورا درباره بقيه افراد چه خواهد شد گمانه زني‌هائي كردند. ولي بعد از ظهر ديروز، سخنگوي شوراي نگهبان اعلام كرد هيچيك از اطلاعات منتشر شده رسمي نيست و نتيجه بررسي‌ها را اين شورا در موعد مقرر به وزارت كشور اعلام خواهد كرد.


ثبت ملي و بازسازي محل تولد سركرده بهائيت، موجب تعجب ناظران شده است. از جمله خانه‌هاي تاريخي ثبت شده در تهران خانه "ميرزا بزرگ نوري" است كه منزل پدري و محل تولد ميرزا حسينعلي نوري سركرده فرقه "بهائيت" است. اين خانه كه در حوالي پامنار است در تاريخ 28 آذر سال 1385 به ثبت ملي اداره كل ميراث فرهنگي استان تهران رسيده است.

صاحب اصلی خانه "ميرزا بزرگ نوري"کیست؟

به گزارش خبرگزاري فارس، صاحب فعلي خانه "ميرزا بزرگ نوري" درباره اين خانه مي‌گويد: قبل از خريد اين خانه، مالك اصلي آن سازمان تبليغات اسلامي بوده و من اين خانه را در سال 84 با هزينه شخصي خودم خريداري كرده و براي اينكه از تخريب آن پس از من جلوگيري شود، به ثبت ملي اداره كل ميراث فرهنگي استان تهران رسانده‌ام و اكنون نيز با هزينه شخصي آن را مرمت مي‌كنم. اما سيد كاظم موسوي مدير مسئول ماهنامه "شفافيت" ضمن رد مالكيت سازمان تبليغات اسلامي بر اين خانه، مي‌گويد: سازمان ميراث فرهنگي در دوران تصدي اسفنديار رحيم مشايي اين خانه را خريداري و به ثبت ملي آن اقدام كرده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:ناگفته عجيب ,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید
goookkpptm@gmail.com

 

محمد
minasazesh

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مقاله خبر وتبلیغات درامد زایی و آدرس accant1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تبادل لینک اتوماتیک
jتبلیغات
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

 

زندگی دردناک و عجیب سرسخت ترین زنان دنیا
ریش سیبلهای استثنایی
دوست واقعی
عجیب‌ترین وسایل شکنجه در قرون وسطی
منتظر ارزانی خودرو نباشید
دوست دارید فرزندتان قد بلند باشد
تصاویر خلاقانه ازاین کودک
تصاویر دختری که برای خودش مراسم ختم گرفت
تظاهرات زنان در نیجریه: شوهر می خواهیم
قدیمی‌ترین صورت دنیا
پرچم های خوردنی 17 کشور
جریمه 53میلیونی برای دیر برگرداندن کتابی به کتابخانه
حراج با ارزش ترین الماس صورتی جهان به قیمت 180 میلیارد تومان
مشهورترین مانکن کودک جهان
آگهی استخدام ساعت ساز برای تنظیم 1000 ساعت ملکه بریتانیا
سخنان روحانی در فرودگاه جان اف کندی
افشای پشت پرده دعوای دایی و قهرمانی
آرایشگاه در قاره آفریقا فقط آرایشگاه نیست!
علاقه بیش از حد به ماشین
تصاویردختربچه ای که با دو دندان بدنیا امد
مسابقه « دختر شایسته جهان اسلام» با حضور نماینده ای از ایران!
تونل عشاق
پديده چند همسري در آمريكا
بزرگترین سایت همسریابی دنیا در دستان یک زن
با هفت خواهر زیبا و عجیب آشنا شوید
معمای زن زندانی در اینترنت!
کشف قدیمترین نامه
بان‌کی‌مون از توافقات کری و لاوروف در زمینه سلاح‌های شیمیایی سوریه استقبال کرد
مکانهای عجیب برای زندگی
کانادا فهرست اموال دولت ایران را منتشر کرد
دردسرهای تغییر جنسیت برای یک زوج جوان +عکس
دردسرهای تغییر جنسیت برای یک زوج جوان +عکس
دختر شایسته
پارک زیر اب
روستایی که پس از پنج سال بازگشت!
دلیل بسیار جالب زنان افغانی برای مدل راه رفتنشان
نامه بسیار جالب دختری به همسرش آینده اش
اقدام جالب یک زن ورزشکار برای خرید خانه ای لوکس!
عکس های دیدنی از اوباش ترین زن در تهران
ازدواج یک غول با کوتاه ترین زن دنیا
نامردی
فرق مامان وبابا
کمبود محبت
تفاوت امتحان دادن دخترها وپسرها
سنگ قبرهایی که شاید ندیده باشید+تصاویر
3 تحول مهم در پرونده تحریم های ایران در یک روز + اسناد
حذف‌ شعر‌ جنجالی‌ از کتاب ابتدایی
راز بقای اسد و دلیل آمریکا برای "حمله جمع و جور"
نتایج کنکور دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد
محمدرضا شجریان: شرایط مناسب باشد، کنسرت هم می‌دهم

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: